Arenatravel.bg

Корпоративни програми за лоялност към авиокомпаниите

Корпоративни програми за лоялност към авиокомпаниите

Корпоративни програми за лоялност към авиокомпаниите- тяхното значение в оптимизацията на Вашето бизнес пътуване

Независимо дали служителите на Вашата компания летят редовно със самолет или само веднъж годишно, Ви препоръчваме да участвате в корпоративнa програми за лоялност на авиокомпаниите. Повечето такива програми са предназначени за малки и средни предприятия. Arena Travel Corporate е на Ваше разположение, за да Ви даде безплатен съвет коя е най-подходящата корпоративна програмата за Вашата компания, за да извлечете максимум ползи от нея.


Какво печели Вашата компания при участие в корпоративна програма за лоялност към дадена авиокомпания ?

  • Увеличение на спестяванията- когато Вашите служители пътуват с дадена авиокомпания, предлагаща такава корпоративна програма, Вашата фирма печели бонусни мили или точки, които в последствие могат да бъдат използвани за закупуването на безплатни билети, ъпгрейди в бизнес класа , изплащане на пари в брой , закупуване на допълнителен багаж, и др.

  • В същото време Вашите служители ще продължават да печелят мили или точки в техните персонални frequent-flyer акаунти

  • Безплатно членство и регистрация, която отнема минимално време. Записвайки се в програмата, получавате персонален код на Вашата фирма.


Почти всяка авиокомпания понастоящем предлага програма за лоялни клиенти. Тук клиентите, които често летят с една и съща авиокомпания, се възползват като получават награди за полети, продукти и различни преимущества, свързани със статуса им в програмата.

Благодарение на споразуменията между авиокомпаниите или авио алиансите ( обединения на авиокомпании), използването и на други авиокомпании  в рамките на алианса често се признава в съответната програмата за лоялност , което прави програмата още по-привлекателна.  В резултат се предлагат повече възможности за спечелване на повече точки.

Много програми за лоялност към авиокомпаниите работят и с други компании в туристическата индустрия, като например рент а кар фирмите или хотелските  вериги. Това означава, че използването и на техните услуги също е признато в рамките на програмата за лоялност .

Добър пример : Вашата компания лети често с Луфтханса или друга авиокомпания от авио алианса Star Alliance . Oсвен натрупаните мили и точки от полетите с тях, може да печелите допълнителни точки/мили , използвайки услугите на определени рент а кар компании или хотелски вериги , включени в програмата на Star Alliance.